- 30 maart 2024
- 2 maart 2024
- 11 oktober 2023
“Alles is vertrouwd opgeslagen en dat geeft een goed gevoel.”, aldus Jan van Koeveringe, scriba in de gemeente Elspeet en enthousiaste gebruiker van Bestuursgemak. Hoe bewaart u als kerkbestuur uw documenten handig en veilig? En hoe voldoet u aan de AVG terwijl u met zoveel persoonsgegevens te maken hebt? Bestuursgemak
- 18 mei 2022
In januari 2022 stond Bestuursgemak met een advertorial in het blad van de Vereninging Kerkrentmeesterlijk Beheer. Hier wordt verteld wat Bestuursgemak doet, en hoe wij u kunnen helpen! https://bestuursgemak.nl/wp-content/uploads/2022/05/Kerkbeheer_januari_2022_bestuursgemak.pdf
- 4 april 2022
Door de extra back-up service van Bestuursgemak kunt u nog veiliger te werk! De extra back-up service beschermt uw organisatie tegen verlies van documenten en e-mails. Ook biedt deze service extra beveiliging tegen virussen.
- 26 maart 2022
In het Klantportaal van Bestuursgemak kunt u al uw vragen stellen! Ook kunt u hier contact opnemen met de helpdesk of eventuele wijzigingen doorgeven. U kunt hier komen via de website, of via uw eigen omgeving.