“Alles is vertrouwd opgeslagen en dat geeft een goed gevoel.”, aldus Jan van Koeveringe, scriba in de gemeente Elspeet en enthousiaste gebruiker van Bestuursgemak. Hoe bewaart u als kerkbestuur uw documenten handig en veilig? En hoe voldoet u aan de AVG terwijl u met zoveel persoonsgegevens te maken hebt? Bestuursgemak

In januari 2022 stond Bestuursgemak met een advertorial in het blad van de Vereninging Kerkrentmeesterlijk Beheer. Hier wordt verteld wat Bestuursgemak doet, en hoe wij u kunnen helpen! https://bestuursgemak.nl/wp-content/uploads/2022/05/Kerkbeheer_januari_2022_bestuursgemak.pdf

Door de extra back-up service van Bestuursgemak kunt u nog veiliger te werk! De extra back-up service beschermt uw organisatie tegen verlies van documenten en e-mails. Ook biedt deze service extra beveiliging tegen virussen.

In het Klantportaal van Bestuursgemak kunt u al uw vragen stellen! Ook kunt u hier contact opnemen met de helpdesk of eventuele wijzigingen doorgeven. U kunt hier komen via de website, of via uw eigen omgeving.

‘Nogal wat gemeenten worstelen met het gebruik van persoonsgegevens (den Boef, 2022).’ Dit schreef Peter den Boef in een artikel in het RD van 7 Februari. Sinds 2018 is de Algemene verordening gegevensbescherming ingevoerd in Nederland, en deze geldt ook voor kerken. Zoals Peter den Boef schreef worstelen veel gemeente

In Januari 2022 stond er een advertorial van Bestuursgemak in het blad van de Vereniging van Kerkrentmeesterlijk Beheer. Hier wordt verteld wat Bestuursgemak doet en hoe wij u kunnen helpen. https://bestuursgemak.nl/wp-content/uploads/2022/01/Kerkbeheer_januari_2022_bestuursgemak520-2.pdf

Er zijn geen berichten meer om te tonen